اسکارلت جوهانسون: برای صداگذاری ChatGPT از صدای من استفاده کرده‌اند! نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد
سرخط خبرها

جدیدترین مطالب روز در وب سایت آسمونی

  • کد خبر: ۲۰۳۴۳۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
جدیدترین مطالب روز در وب سایت آسمونی
وب سایت آسمونی یکی از قدیمی‌ترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی کشور است که به‌عنوان یک مجله آنلاین، جدیدترین مطالب روز ایران و جهان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دسترسی آسان و سهولت مطالعه محتوا‌های متنوع در حوزه‌های گوناگون از مهم‌ترین تفاوت‌های بین مجلات آنلاین و مجلات چاپی به شمار می‌رود.

گزارش آگهی

وب سایت آسمونی یکی از قدیمی‌ترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی کشور است که به‌عنوان یک مجله آنلاین، جدیدترین مطالب روز ایران و جهان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دسترسی آسان و سهولت مطالعه محتواهای متنوع در حوزه‌های گوناگون از مهم‌ترین تفاوت‌های بین مجلات آنلاین و مجلات چاپی به‌ شمار می‌رود.‌ کاربران به‌راحتی می‌توانند با در اختیار داشتن یک کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت یا یک گوشی هوشمند متصل به اینترنت وارد این سایت شوند و جدیدترین مطالب روز را مطالعه کنند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره و‌ب‌سایت آسمونی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

وب سایت آسمونی فعالیت خود را از چه سالی شروع کرد؟

قبل از گسترش اینترنت و دسترسی مردم به کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های دیجیتال، مردم با خواندن مجلات و روزنامه‌های چاپی سرگرم می‌شدند و اخبار و رویدادهای داخل و خارج از کشور را نیز از این طریق دنبال می‌کردند. با ورود اینترنت و راه‌اندازی وب‌سایت‌های اطلاع‌رسانی، مجلات، روزنامه‌ها و نشریات چاپی کم‌کم رونق خود را از دست دادند. وب سایت آسمونی به‌عنوان یکی از وب‌سایت‌های محتوایی پربازدید کشور فعالیت خود را در سال 1383 با مدیریت فردی به نام سعید زنگنه آغاز کرد.‌

سعید زنگنه بنیانگذار اولین و بزرگ‌ترین پورتال جامع فارسی زبان در 29 دی سال 1365 در شهر تهران متولد شده است. از مهم‌ترین فعالیت‌های مهندس زنگنه می‌توان به مواردی مانند مدیریت سایت آسمونی، کارشناسی وب، تبلیغات و بازاریابی آنلاین، طراحی وب‌سایت و سئو،‌ برندینگ کسب‌وکارها و تدریس علوم کامپیوتر و اینترنت اشاره کرد.‌ رابط کاربری مجله اینترنتی آسمونی به مرور زمان و همزمان با پیشرفت تکنولوژی دچار تغییر و تحول شده است و درحال‌حاضر یکی از جذاب‌ترین رابط‌های کاربری به این وب‌سایت محتوایی تعلق دارد. اکثر کاربران ایرانی برای دنبال کردن به‌روزترین اخبار ایران و جهان و مطالعه جدیدترین مطالب روز در حوزه‌های مختلف، وب سایت آسمونی را انتخاب می‌کنند.

سایت آسمونی

چرا وب سایت آسمونی توانسته این همه مخاطب را به خود جذب کند؟

دلایلی که باعث پرمخاطب شدن سایت آسمونی شده، شامل موارد زیر است:

بالا بودن سرعت بارگذاری

یکی از دلایل ماندگاری و پرمخاطب شدن وب‌سایت آسمونی این است که سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارد. همه مخاطبانی که وارد یک سایت می‌شوند، انتظار دارند که در مدت زمان کوتاهی به صفحات مختلف و محتوای آن‌ دسترسی داشته باشند، در غیر‌ این‌ صورت بلافاصله سایت را ترک می‌کنند. بارگذاری سریع سایت آسمونی آن را به پربازدیدترین سایت محتوایی کشور تبدیل کرده است.

محتوای جذاب، جدید و دسته‌بندی‌شده

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سایت آسمونی، ارائه محتوای جذاب، جدید و دسته‌بندی‌شده است‌. برای تهیه محتوای این سایت از بهترین و باتجربه‌ترین نویسندگان استفاده می‌شود. تمام مقالات حاوی به‌روزترین مطالب هستند و کاربران با مراجعه به بخش‌های مختلف سایت می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند. برای جلوگیری از سردرگم شدن مخاطبان، محتوای سایت به درستی دسته‌بندی شده است. بخش دسته‌بندی اولین مجله جامع اینترنتی به 4 بخش شامل امروز چه خبر؟ کیوسک، مجله و کسب و کار تقسیم شده است.

متنوع بودن صفحات سایت

مخاطبان در بخش "امروز چه خبر" می‌توانند به جدیدترین خبرهای روز دسترسی داشته باشند. در بخش کیوسک نیز امکان دسترسی به صفحاتی شامل لیست کنسرت‌ها، مناسبت‌های روز، تقویم تاریخ، سالنامه، تقویم‌ نمایشگاهی، نرخنامه، امروز تولد کیه؟ وضعیت آب‌وهوا، وبگردی و اطلاعات ضروری وجود دارد. صفحات بخش مجله وب سایت آسمونی نیز عبارت‌اند از: صفحات ورزشی، گردشگری، کلوپ‌بازی، دکوراسیون و معماری، سبک زندگی، فرهنگ‌ و تاریخ، تحصیل‌ و آموزش، فناوری، موسیقی، سلامت، دین‌ و اندیشه، خودرو، فیلم‌ و سینما، اقتصاد و مارکتینگ، عکس‌ و خواندنی‌ها، سرگرمی، املاک و ساختمان، مد و زیبایی،‌ هنر، علمی و دانستنی، سیاست، مالی، سرمایه‌گذاری و چهره‌ها.

داشتن رابط کاربری ساده، حرفه‌ای و جذاب

یکی دیگر از ویژگی‌های سایت آسمونی که باعث جذب تعداد زیادی از مخاطبان شده، داشتن رابط کاربری ساده، حرفه‌ای و جذاب است. کاربران با ورود به این سایت دچار سردرگمی نمی‌شوند و به راحتی می‌توانند به مطالب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند؛ زیرا رابط کاربری سایت اصلا سخت و پیچیده نیست. رنگ‌های به کاررفته در طراحی این وب‌سایت به‌ گونه‌ای انتخاب شده است که چشم کاربران را اذیت نکند‌.

ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن

سایت آسمونی یک سایت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا محسوب می‌شود و با ابعاد و رزولوشن تمام دستگاه‌ها مانند گوشی‌ هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوتر سازگار است. بیش از 50 درصد کاربران اینترنت برای ورود به سایت‌های مختلف از گوشی و تبلت استفاده می‌کنند‌. واکنش‌گرا بودن وب سایت آسمونی باعث شده است که کاربرانی که از گوشی هوشمند یا تبلت برای ورود به سایت استفاده می‌کنند، به راحتی به مطالعه محتوای سایت بپردازند.

تولید محتوا بر اساس نیازهای مخاطبان

وب‌سایت‌هایی می‌توانند در بین مخاطبان خود به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند که در تولید محتوا نیاز مخاطب را در اولویت کار خود قرار دهند. آسمونی نیز به‌عنوان یک وب‌سایت قدیمی و ماندگار به این نکته اهمیت ویژه‌ای قائل است و همواره برای تولید محتوای باکیفیت به نیاز مخاطبان توجه دارد. تمام مطالب منتشرشده در این سایت از منابع معتبر استخراج می‌شوند و قبل از انتشار توسط متخصصان حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرند.

امکان درج نظرات کاربران در انتهای مطالب

وب سایت آسمونی همواره جدیدترین و جذاب‌ترین مطالب را برای کاربران منتشر می‌کند و موضوعات حوزه‌های مختلف را به‌صورت دقیق و لحظه‌ای پوشش می‌دهد. کاربران با مطالعه مطالب مربوط به فیلم و سینما می‌توانند نقدهای جدید فیلم های روز را مشاهده کنند. در بخش کیوسک نیز می‌توانند به اطلاعات بسیار ارزشمندی دست یابند. یکی از ویژگی‌های جالب وب‌سایت آسمونی این است که کاربران پس از مطالعه مطالب مورد علاقه خود، می‌توانند در انتهای مطلب، نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود را درج کنند. جالب است بدانید از طریق این سایت، افراد زیادی شاغل شده‌اند و با تولید محتوا درآمد مناسبی دریافت می‌کنند.

سایت آسمونی

دنبال کردن جدیدترین اخبار و مطالب در پربازدیدترین وب‌سایت اطلاع‌رسانی ایران

در این مطلب شما عزیزان را با پربازدیدترین وب‌سایت اطلاع‌رسانی ایران یعنی وب‌ سایت آسمونی آشنا کردیم و توضیح دادیم که ویژگی‌هایی مانند بالا بودن سرعت بارگذاری، محتوای جذاب، جدید و دسته‌بندی‌شده، متنوع بودن صفحات سایت، داشتن رابط کاربری ساده، حرفه‌ای و جذاب، ریسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن، تولید محتوا بر اساس نیازهای مخاطبان و امکان درج نظرات در انتهای مطالب باعث پرمخاطب شدن این وب‌سایت شده است. کاربران می‌توانند جدیدترین اخبار و مطالب را از طریق این سایت دنبال کنند. آقای مهندس زنگنه و همکاران متخصص او همواره سعی دارند به‌روزترین، آموزنده‌ترین و کاربردی‌ترین مطالب را در حوزه‌های مختلف در اختیار مخاطبان خود قرار دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->